Jednym z ważniejszych kanałów akwizycji w biznesie jest niewątpliwie kanał organiczny. Jego największą zaletą jest fakt, że jest on zupełnie darmowy. Zanim jednak się on pojawi, firmy muszą zainwestować czas i pieniądze w odpowiedni kontent, który polubi się z robotami Google decydującymi o tym, która strona finalnie będzie gurować w rankingach SEO.
Aby jednak lepiej rozumieć, które z naszych działań przynoszą dużą korzyść istotne jest aby analizować ich efekty. Dzięki temu upewniamy się, że praca którą robimy przynosi realne korzyści i pomaga wspinać się naszej stronie w rankingach. Dzisiaj dzielimy się z wami darmowym narzędziem analitycznym, które powinno ułatwić wam analizowanie swoich działań organicznych.
Analityk z 15 letnim doświadczeniem w branżach usługowych, e-commerce oraz SaaS. W Bigglo odpowiedzialny za strategię i wizję produktów typu Business Intelligence.
Używamy plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Możesz wybrać, które pliki cookies chcesz zaakceptować.
Analityczne pliki cookies
Preferencyjne pliki cookies
Informacje o plikach cookies
Niezbędne pliki cookies: Te pliki są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i nie można ich wyłączyć.
Analityczne pliki cookies: Te pliki pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób korzystasz ze strony internetowej, abyśmy mogli ją ulepszyć.
Marketingowe pliki cookies: Te pliki są wykorzystywane do wyświetlania spersonalizowanych reklam.
Preferencyjne pliki cookies: Te pliki pozwalają zapisywać preferencje dotyczące wyświetlania strony.
Szanujemy Twoją prywatność
Używamy plików cookies lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu, usprawniania jego działania, profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookies lub podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę swoich preferencji w zakładce Ustawienia cookies w stopce strony. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji serwisu.
Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookies lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookies lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce Prywatności.