Strona główna › Case Studies › Stetson Digital
Dla sklepu E-commerce sprzedającego legendarne kapelusze typu Western stworzyliśmy automatyczny proces raportowania najważniejszych danych biznesowych w jednym miejscu.
Sklep e-commerce potrzebuje ciągle monitorować kluczowe wskaźniki działań podejmowanych w różnych systemach tj. ruch na stronie internetowej, Kampanie email w Klaviyo, Kampanie PPC w Facebook, Google Ads, Bing i TikTok, transakcji w sklepie Shopify, danych z CRM, programu magazynowego i transportowego. Problemem była ciągł potrzeba logowania do tych systemów i eksportowania plików CSV w celu ich łączenia i analizy.
Wdrożyliśmy procesy ETL replikujące wszystkie dane z tych źródeł do Hurtowni danych BigQuery, stworzyliśmy warstwę analityczną wspierającą proces automatycznego raportowana w Looker Studio oraz stworzyliśmy wiele narzędzi analitycznych wspierających decyzyjność managerów. takich jak :Analiza, Churnu, Retencji, Ścieżek zakupowych. Dodatkowo pomogliśmy firmie z migracją z Google Universal Analytics na Google Analytics 4 zachowując pełną elastyczność raportowania oraz wgląd w dane historyczne z UA.
Stany Zjednoczone
E-commerce
11-50 pracowników
Architektura chmurowa
Wdrożenie BigQuery
Projektowanie UX/UI
Zaawansowana analityka
Modele klasyfikacyjne
"They are world-class. I know what good work looks like."
Obniżenie kosztów analityki i utrzymania hurtowni
Skrócenie czasu oczekiwania na kluczowe dane
Usprawnienie wysyłki automatycznych raportów
Wzrost wskaźnika konwersji e-commerce dzięki optymalizacji modeli rekomendacyjnych
Warszawa | Polska
Katering Dietetyczny
Tampa | USA
Pośrednik płatności
Londyn | Wielka Brytania
Aplikacja mobilna SaaS
Potrzebujesz więcej informacji?
Hybrid Poplar Sp. z o.o.
VAT ID: PL5213892597
ul. Ksawerów 3,
02-656 Warszawa
Copyright © 2024 bigglo | Wszelkie prawa zastrzeżone.
Hybrid Poplar Sp. z o.o.
VAT ID: PL5213892597
ul. Ksawerów 3,
02-656 Warszawa
Copyright © 2024 bigglo.pl
Ustawienia plików cookies
Informacje o plikach cookies
Szanujemy Twoją prywatność