Podsumowanie projektu

Dla sklepu Ecommerce sprzedającego legendarne kapelusze typu Western stworzyliśmy automatyczny proces raportowania najważniejszych danych biznesowych w jednym miejscu.

Wyzwanie biznesowe

Sklep ecommerce potrzebuje ciągle monitorować kluczowe wskaźniki działań podejmowanych w różnych systemach tj. ruch na stronie internetowej, Kampanie email w Klaviyo, Kampanie PPC w Facebook, Google Ads, Bing i TikTok, transakcji w sklepie Shopify, danych z CRM, programu magazynowego i transportowego. Problemem była ciągła potrzeba logowania do tych systemów i eksportowania plików CSV w celu ich łączenia i analizy.

Rozwiązanie Bigglo

Wdrożyliśmy procesy ETL replikujące wszystkie dane do Hurtowni Danych BigQuery, stworzyliśmy warstwę analityczną wspierającą proces automatycznego raportowana w Looker Studio oraz wiele narzędzi analitycznych wspierających decyzyjność managerów w tym Analizy: churnu, kohort, ścieżek zakupowych, rotacji magazynowych oraz zwrotów e-commerce, oraz GEO analizę, ukazującą udział sklepów digital vs lokalnych w poszczególnych regionach DMA.
Logo firmy Stetson

Kraj

Stany Zjednoczone

Branża

E-commerce

Wielkość organizacji

11-50 pracowników

Kategorie usług

Procesy ETL

Hurtownia danych

Analityka biznesowa

Business Intelligence

Wykonane usługi

Architektura chmurowa

Wdrożenie BigQuery

Projektowanie UX/UI, Design

Opinia Clutch

"They are world-class. I know what good work looks like."

Wartości dla klienta

Obniżenie kosztów analitycznych
Skrócenie czasu oczekiwania na dane
Zwiększenie bezpieczeństwa danych
Przygotowanie do dalszej analityki

Wykorzystane technologie

Sprawdź kolejne realizacje

Business Intelligence, Analityka Biznesowa

New York, USA
E-commerce

Business Intelligence, Procesy ETL

Warszawa, Polska
Katering Dietetyczny

Business Intelligence, Analityka Biznesowa

Tampa, USA
Pośrednik płatności

Porozmawiajmy o Twoim projekcie analitycznym w Google Cloud

Zdjęcie Customer Success Directora

Arkady Zagdan

Customer Success Director