Podsumowanie projektu

Dla sklepu E-commerce sprzedającego legendarne kapelusze typu Western stworzyliśmy automatyczny proces raportowania najważniejszych danych biznesowych w jednym miejscu.

Wyzwanie biznesowe

Sklep e-commerce potrzebuje ciągle monitorować kluczowe wskaźniki działań podejmowanych w różnych systemach tj. ruch na stronie internetowej, Kampanie email w Klaviyo, Kampanie PPC w Facebook, Google Ads, Bing i TikTok, transakcji w sklepie Shopify, danych z CRM, programu magazynowego i transportowego. Problemem była ciągł potrzeba logowania do tych systemów i eksportowania plików CSV w celu ich łączenia i analizy.

Rozwiązanie Bigglo

Wdrożyliśmy procesy ETL replikujące wszystkie dane z tych źródeł do Hurtowni danych BigQuery, stworzyliśmy warstwę analityczną wspierającą proces automatycznego raportowana w Looker Studio oraz stworzyliśmy wiele narzędzi analitycznych wspierających decyzyjność managerów. takich jak :Analiza, Churnu, Retencji, Ścieżek zakupowych. Dodatkowo pomogliśmy firmie z migracją z Google Universal Analytics na Google Analytics 4 zachowując pełną elastyczność raportowania oraz wgląd w dane historyczne z UA.

Logo firmy Stetson

Kraj

Stany Zjednoczone

Branża

E-commerce

Wielkość organizacji

11-50 pracowników

Kategorie usług

Wykonane usługi

Architektura chmurowa

Wdrożenie BigQuery

Projektowanie UX/UI

Zaawansowana analityka

Modele klasyfikacyjne

Opinia Clutch

"They are world-class. I know what good work looks like."

Wartości dla klienta

Obniżenie kosztów analityki i utrzymania hurtowni

Skrócenie czasu oczekiwania na kluczowe dane

Usprawnienie wysyłki automatycznych raportów

Wzrost wskaźnika konwersji e-commerce dzięki optymalizacji modeli rekomendacyjnych

Wykorzystane technologie

Porozmawiajmy o Twoim projekcie analitycznym w Google Cloud

Arkady Zagdan - Członek Zarządu Hybrid Poplar Sp. z o.o.

Arkady Zagdan

Członek zarządu

Nasza strona korzysta z plików cookies.