Ostatnia aktualizacja: 15 lipca 2024
Czas czytania: 2 min
Spis treści

Co to jest DesignRush?

DesignRush to platforma internetowa, która działa jako marketplace dla agencji kreatywnych i marketingowych na całym świecie. Platforma ta umożliwia firmom łatwe znalezienie odpowiednich partnerów biznesowych w branżach kreatywnych i marketingowych, oferując kompleksowe informacje o agencjach i ich specjalizacjach.

Do czego służy DesignRush?

DesignRush służy do:

  • Znalezienia odpowiednich agencji kreatywnych i marketingowych dla konkretnych potrzeb biznesowych.
  • Porównania ofert i cen różnych agencji.
  • Odnalezienia informacji o doświadczeniu i portfolio agencji.
  • Znajdowania agencji specjalizujących się w określonych branżach lub obszarach specjalizacji.

Jakie są główne funkcjonalności DesignRush?

Główne funkcjonalności DesignRush to:

  • Baza danych agencji z możliwością filtrowania według branży, lokalizacji, specjalizacji i innych kryteriów.
  • Profile agencji z szczegółowymi informacjami o ich usługach, doświadczeniu, portfolio i cenach.
  • Możliwość wyszukiwania agencji według nazwy, specjalizacji lub projektu.
  • Narzędzia do porównania agencji i ich ofert.
  • Możliwość kontaktu z agencjami bezpośrednio za pośrednictwem platformy.
  • Blog z artykułami i informacjami o trendach w branżach kreatywnych i marketingowych.

Ile kosztuje DesignRush?

DesignRush oferuje różne modele cenowe, w zależności od potrzeb i wymagań klienta. W celu uzyskania szczegółowych informacji o cenach, należy skontaktować się bezpośrednio z DesignRush.

Jak zacząć korzystać z DesignRush?

Aby rozpocząć korzystanie z DesignRush, należy:

  1. Odwiedzić stronę internetową DesignRush.
  2. Zarejestrować się na platformie, tworząc profil użytkownika.
  3. Określić swoje potrzeby i wymagania dotyczące agencji kreatywnej lub marketingowej.
  4. Skorzystać z funkcji wyszukiwania lub filtrowania, aby znaleźć odpowiednie agencje.
  5. Przeglądać profile agencji, aby dowiedzieć się więcej o ich usługach, doświadczeniu i portfolio.
  6. Skontaktować się z wybranymi agencjami, aby uzyskać więcej informacji lub złożyć zapytanie o ofertę.

Jak zintegrować dane z DesignRush z Looker Studio?

Aby zintegrować dane z DesignRush z Looker Studio możesz napisać skrypt Python łączący się z API narzędzia i przesłać dane do Google BigQuery, gdzie za pomocą języka SQL utworzysz gotowe tabele i widoki, którymi zasilisz dashboard Looker Studio.

Przydatne Linki

Udostępnij wpis
Newsletter

Zapisz się do Newslettera

Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych do celów marketingowych, zgodnie z naszą polityką prywatności.

Optymalizacja kosztów BigQuery

Poradnik

10 sposobów na optymalizację kosztów BigQuery
Looker Studio Dashoard

Poradnik

Looker Studio dla Początkujących – Co to jest Looker Studio i jak z niego korzystać?
Grafika prezentująca BigQuery

Tutorial

BigQuery dla początkujących. Jakie są sposoby przechowywania danych w BigQuery?
Google Search Console Dashboard

Dashboard analityczny

Dashboard analityczny SEO – Looker Studio
Grafika pokazująca 5 dobrych praktyk podczas tworzenia narzędzia Business Intelligence

Poradnik

Najlepsze praktyki tworzenia dashboardów analitycznych i biznesowych
Grafika pokazująca odwrócony proces ETL

Poradnik

Replikacja danych do BigQuery  – Jedyny przewodnik po procesach ETL i ELT w GCP jakiego potrzebujesz
Ikona plików cookies

Ustawienia plików cookies

Używamy plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Możesz wybrać, które pliki cookies chcesz zaakceptować.
Ikona plików cookies

Informacje o plikach cookies

Szanujemy Twoją prywatność

Używamy plików cookies lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu, usprawniania jego działania, profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookies lub podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę swoich preferencji w zakładce Ustawienia cookies w stopce strony. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji serwisu.
Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookies lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookies lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce Prywatności.