Ostatnia aktualizacja: 15 lipca 2024
Czas czytania: 2 min
Spis treści

Co to jest HubSpot?

HubSpot to kompleksowa platforma do zarządzania relacjami z klientami (CRM) stworzona dla wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości, zasięgu działania czy branży. W centrum znajduje się wygodny system CRM, z którego można zautomatyzować czynności i zadania z kluczowych obszarów komunikacji z odbiorcą i sprawnie nimi zarządzać. Platforma HubSpot łączy w sobie narzędzia do marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, system zarządzania treścią oraz narzędzia operacyjne dla biznesu, opierając się na wspólnym źródle prawdy – systemie CRM.

Do czego służy HubSpot?

  • Generowanie leadów i przekształcanie ich w klientów oraz prowadzenie kampanii marketingowych.
  • Pomoc w pogłębianiu relacji z klientem i zawieraniu większej liczby transakcji.
  • Skuteczne zarządzanie procesami sprzedaży.

Jakie są główne funkcjonalności HubSpot?

  • Zarządzanie kontaktami i firmami.
  • Automatyzacja marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
  • Tworzenie landing pages i formularzy.
  • Analiza danych i raportowanie.
  • Integracja z innymi narzędziami.

Ile kosztuje HubSpot?

HubSpot oferuje różne modele cenowe oparte na subskrypcji miesięcznej. Cena miesięczna zależy od liczby użytkowników oraz poziomu subskrypcji. Dostępna jest również wersja bezpłatna, która ma jednak pewne limity. Aby uzyskać szczegółowe informacje o cenach, odwiedź stronę cennika HubSpot.

Jak zacząć korzystać z HubSpot?

Aby rozpocząć korzystanie z HubSpot, należy zarejestrować się na stronie internetowej HubSpot i wybrać odpowiedni plan subskrypcji. Następnie można rozpocząć konfigurację konta i importowanie danych. HubSpot oferuje również szereg materiałów edukacyjnych i zasobów, które pomogą Ci rozpocząć pracę z platformą.

Jak zintegrować dane z HubSpot z Looker Studio?

Aby zintegrować dane z HubSpot z Looker Studio możesz napisać skrypt Python łączący się z API narzędzia i przesłać dane do Google BigQuery, gdzie za pomocą języka SQL utworzysz gotowe tabele i widoki, którymi zasilisz dashboard Looker Studio.

Przydatne Linki

Udostępnij wpis
Newsletter

Zapisz się do Newslettera

Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych do celów marketingowych, zgodnie z naszą polityką prywatności.

Optymalizacja kosztów BigQuery

Poradnik

10 sposobów na optymalizację kosztów BigQuery
Looker Studio Dashoard

Poradnik

Looker Studio dla Początkujących – Co to jest Looker Studio i jak z niego korzystać?
Grafika prezentująca BigQuery

Tutorial

BigQuery dla początkujących. Jakie są sposoby przechowywania danych w BigQuery?
Google Search Console Dashboard

Dashboard analityczny

Dashboard analityczny SEO – Looker Studio
Grafika pokazująca 5 dobrych praktyk podczas tworzenia narzędzia Business Intelligence

Poradnik

Najlepsze praktyki tworzenia dashboardów analitycznych i biznesowych
Grafika pokazująca odwrócony proces ETL

Poradnik

Replikacja danych do BigQuery  – Jedyny przewodnik po procesach ETL i ELT w GCP jakiego potrzebujesz
Ikona plików cookies

Ustawienia plików cookies

Używamy plików cookies, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z korzystania z naszej strony. Możesz wybrać, które pliki cookies chcesz zaakceptować.
Ikona plików cookies

Informacje o plikach cookies

Szanujemy Twoją prywatność

Używamy plików cookies lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do serwisu, usprawniania jego działania, profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia plików cookies lub podobnych technologii poprzez zmianę ustawień prywatności w przeglądarce bądź aplikacji lub zmianę swoich preferencji w zakładce Ustawienia cookies w stopce strony. Pamiętaj, że zmiana ta może spowodować brak dostępu do niektórych funkcji serwisu.
Dane osobowe dotyczące korzystania z serwisu, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookies lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do serwisu, w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa.
Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookies lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce Prywatności.